An Egyptian living in Europe but her heart stayed back home. Having some random thoughts about the before and after pictures. Ghawayesh means bracelets. In my context it symbolizes the cuffs of my culture. I don't know if I like them or hate them. Thanks for passing by.

About Me

My photo
I started this blog in 2006 as a joke. Now that I look back, I have decided to take it seriously!

29 September 2009

الارهاب الالكتروني

تم ازالة هذا البوست لأنه حقق هدفه واحتراما لمشاعر صديقة عزيزة، ولأنني فعلت ما يخالف مبادئي أصلا باستخدام صورة شخص دون اذنه ، ولكن ذلك كان لرد عدوانه للأسف ، اقرأوا التعليقات أدناه لتعرفوا المقصود

أنا كتبت البوست و هيفضل على جوجل واللي كان كان، فيعني ارفع علي قضية من فضلك يا دكتور يا محترم يا مؤلف الحكايات لنعرف حقيقة اتيلا الهن ونرى من يستحق الغرامة .

الى اللقاء في المحكمة يا محترم (سأستخدم تعليقك هنا كدليل أيضا!) ا

ملحوظة : لاحظوا في تعليقاته تلميحاته الجنسية الشاذة من تأليف خياله المرض. ثم أنا ما عنديش ٤٠ سنة هيهي، قلت لك قبل كدا أنا عندي ٧٠ سنة يا آتيلا الهن !ا

ملحوظة تانية : استفزني تاني وهارجع احط اسمك وصورتك هنا تاني !ا

ملحوظة تالتة : أنت صايع يا محترم ؟ انت بتلاقي الوقت دا كله فين ؟ مش عندك بيت ووظيفة ؟ ومش عيب عليك أنت اللي انت بتكتبه دا للشباب اللي المفروض انت قدوة لهم - بلاش تحت اسم آتيلا - تحت اسمك الحقيقي ؟ يا للعار !!ا

تحياتي يا محترم

24 comments:

Ice Queer said...

hmm, r u sure or u r just fwd-ing the warning/Defamation?

Mohannad said...

Hmm, what did he do?

أحمد مختار عاشور said...

هو أسوأ و(....) شخص تناقشت معه في حياتي

http://3asoryat.blogspot.com/2009/08/12.html

أحمد مختار عاشور said...

هو أسوأ و(....) شخص تناقشت معه في حياتي

http://3asoryat.blogspot.com/2009/08/12.html

Ghawayesh said...

أحمد : ياليت الأمر يتوقف عند مناقشاته السيكوباثية واتهاماته الجزافية . يا ريتك تشوف الرسائل الجنسية الفجة القذرة اللي زي وشه اللي كان بيعتها الحلوف دا للسيدات الغير محجبات. وسخ ومنحط بطريقة لا يصدقها عقل !! هو فعلا مخبول رسمي ومهووس بحاجتين : الجنس والخمر !!ا

أحمد مختار عاشور said...

كانت فيه نوت كتبها "دوق فليد" عن وهم الإعجاز العلمي

في التعليقات هتكتشفي فعلاً إنه منتحل شخصيتين
"أتيلا الهن" و" ألب رسلان"

وأنا قلت عنه قبل كدة إن حول الإسلام لعصابة مش دين ..

حلوف فعلاً

Ghawayesh said...

بالضبط يا أحمد : وتحت الاسمين دول وأسماأ اخرى كانت تحرشاته الجنسية الفجة. شرموط !!ا

raaasa said...

Explain in English too, please.

Ghawayesh said...

Raaasa, he has dozens of accounts on FaceBook, which he uses to harass any woman who is not wearing the veil. He uses horrible expressions and I am sure he is dangerous for the society he is living in because he has scary extremist ideas.

Gents up there, this is a first-hand experience. I am one of his victims.

raaasa said...

Thanks for bringing a bit more clarity to this.

Seems this man is perverting religion to suit his own twisted agenda.

Good for you for outing him and possibly saving other women from his nonsense.

د.ياسر نجم said...

سيبك من الهبل ده واكبرى يا علياء..
انتى عمرك دلوقتى 40 سنة...
فيه حد يعنى هايصدق الكلام ده لما يقراه....غير شوية المنحرفين اللى انتى ملمومة عليهم؟؟؟!!!!
كل اللى هاينوبك انك انتى هاتخسرى اللى وراكى واللى قدامك فى التعويض..

أقسم بالله ما باهزر...
دى الويبسايت بتاعة المحامى بتاعى
http://thlaw.co.uk/
والايميل بتاعه اهه
daniel.taylor@thlaw.co.uk

ابعتى له اسأليه بنفسك...
كل اللى ناقصنا العنوان بتاعك والمحامى بيدور عليه دلوقتى وان ماجابوش عن طريقك هايحيبه عن طريق جوزك الخواجه..وانتى عارفه الحاجات دى سهلة فى الاتحاد الأوروبى أد ايه...

انا قلت فى كذا نوت قبل كده انى مش انا أتيلا ولا ألب وغاده قالت لك قبل كده...
ومافيش حد من شلة الصيع بتوعك صاحبى علشان اعمل تشات معاه..

وانا مش محتاج أصلا انى اتنكر علشان أقول اللى انا عايزه وأى حيوان من اللى انتى ملمومة عليهم فاهم كده كويس...

طبعا أنا غير القضية ممكن أوى اعمل لك زى البلوج اللى انتى عاملاها دى عشرة...
وعندى فضايح كتير عند من اول مغامرات بيت الطالبات والبنات اللى أفقدوكى عذريتك للواد الأفغانى اللى انتى كنتى مصاحباه لتاريخ الأسرة الكريمة..
بس الفرق بينى وبينك انه هايبقى كلام حقيقى والدفعة كلها عارفاه مش محض اختلاق وتأليف...
يعنى هالم لك الدفعة كلها تشهد وكلهم اصحابى على الفيس بوك واللى ما يشترى يتفرج..
على الأقل الفيس بوك منتشر مش زى البلوج بتاعتك دى اللى مابيدخلهاش غير شوية العيال اياهم...

وعلى فكرة ده دليل جديد انى مش أتيلا..
مش أتيلا لو عارف المعلومات دى كان هايسيح لك بيها فى كل حته؟؟؟!!

اعقلى كده ولمى نفسك وشيلى البتاع اللى انتى حاطاه ده..وأنا والله مش عايز الموضوع يكبر أكتر من كده..لأنه فى النهاية فيه تكاليف مادية على..صحيح التعويض مضمون وبآلاف اليوروهات زى ما المحامى قال لى...لكن مش انا اللى يفرح بفلوس جايه بالطريقة دى...

لا ليكى دعوة بى ولا انا لى دعوة بيكى..وروحى اتصرفى مع اتيلا ده ولا الب بالشكل اللى يريحك بعيد عنى...

قدامك 48 ساعة...

والايميل بتاعى اهه لو عايزة تكملى كلام:

yassernegm@hotmail.co.uk

تحياتى

ياسر نجم

Ghawayesh said...

اتفضلوا كلام الدكتور المحترم ! أفغاني ايه يا محترم وبيت طالبات ايه يا محترم ؟ أنت مجنون رسمي ! ارفع علي قضية علشان أعرفك مين اللي يستاهل يتسجن يا دكتور

Ghawayesh said...

عاجباني فكرة القضية دي جدا ، علشان الفيسبوك يحقق في الموضوع ونعرف مين بقى اتيلا الهن بالتأكيد . يالا يا محترم ارفع قضية . :)

Ghawayesh said...

أنا وضعت البوست دا وقلت أني هاشيله لما تتوقف عن استخدام صورتي واسمي زورا في الفيسبوك انت وصراصيرك . ، انا بجد نفسي ترفع قضية علشان آخد حقي من ارهابك . أنا فلوسي كتير ومحامي مستعد لكن دلوقت هاشيله مش علشان خايفة منك ، لكن علشان يحزنني جدا جدا أن أخسر صديقة عزيزة من أسرتك لهذا السبب ، لكن اللي انت كاتبه بإسمك هاخليه علشان الناس تعرف أخلاقك

تحياتي يا دكتور

د.ياسر نجم said...

وايه يعنى ما يفضل فى جوجل؟
اهه جوجل مليان بلاوى..
واللى عايز يشتم اى حد يشتم:

لو كل كلب عوى ألقمته حجرا لصار الصخر مثقالا بدينار...

وعموما انتى عارفة كويس اوى انك كذابة ...
ولو ماكنتيش عارفه انك كذابه.....كنتى اشتكيتينى لادارة الفيس بوك نفسه وكانوا هايلغوا الأكاونت بتاعى ...
ماحصلش ليه ؟؟!!
طالعه بره الفيس بوك ليه؟؟؟!!
مادام خلاص شلتى البوست..ارفعى اتى القضية بقى..والمرةدى هاكسب تعويض أكبر..

Ghawayesh said...

أنت أصلا هتموت في جلدة وعارف ان كل كلمة أنا كتبتها صحيحة

والكذاب المنحط هو أنت يا دكتور

وآه هارفع عليك قضية و هتشوف قريب

يالا من هنا علشان لو قليت أدبك تاني هاحط اسمك وصورتك وعنوانك تاني

ياللللا !!ا

Ghawayesh said...

وأنا طالعة بره الفيسبوك علشان ما يتلغيش البوست بتاعي يا دكتور ديث !ا

همتك بقى معانا يا محترم أنت وصراصيرك حطوا لينكس للبلوج دا علشان ناس اكتر تقراه - سعيدة أنا بالدعاية المجانية جددددا ها ها . آه والله بجد

د.ياسر نجم said...

مانا عارف ان كل اللى هامك ان البلوج بتاعك ينتشر والناس تيجى كلها تتفرج عليه حتى لو بتتمسخرى فيه..
عموما مش هاديكى الفرصة دى...
عيشى مع نفسك بقى ومع شلة المنحرفين...
أنا فى انتظار القضية...على أحر من الجمر..
بس لو انتى أدها فعلا خليكى أد كلمتك...
وفى الآخر انا برضه بتاع الجنس والتحرش الجنسى؟؟؟؟!!!!
ده انتى مافيش موضوع بتتكلمى فيه على الفيس بوك الا وبتثيرى فيه الموضوع ده برضه علشان الناس تتلم حواليكى..

هيستيريكال بيرسوناليتى....

Ghawayesh said...

يالا يا منحط انت من هنا قلت لك ! امشي يالا روح الجيم ولا اعمل حاجة مفيدة جتك القرف كسفتنا يا عار على الطب ! والله لو جيت تاني فعلا هاحط صورك تاني وهاقاضيك برده !!ا

Ghawayesh said...

وهاقلبه بلوج لمهاجة الأديان علشان تسود المنفعة قه قه

Watcher Attentively said...

عدد الكومنتس اللى على النوت بتاعت أحمد مختار تجاوزت ال 800 نصها للمدعو ياسر نجم ده أكيد مريض كونه يكتب 400 كومنتس على نوت واحدة. بالأضافة لمحتوى الكومنتس و لو انى طبعا مقريتهمش كلهم بس اللى قريته يدل على انه بنى أدم أقل ما يوصف بيه انه مش متزن. مش قادر أصدق أبدا انه دكتور. أصله لو دكتور دى تبقى كارثة ازاى واحد زى ده يستأمن على أرواح الناس؟؟؟؟؟

Attila Alhun said...

http://www.foolsphilosophy.com/images/fuck-you-america.jpg

دا هينفعك اوى يا ترانس
الدكتور ياسر بيقول البنات عملوها فيكى
او الواد الافغانى
انا شايف ان عمرك ماكنتى انثى على الاطلاق
وانتو دكاتره وعارفين العبره مش بشكل الجسم ولا الاعضاء الجنسيه
العبره بالهويه الجنسيه
انتى مجرد متحول جنسى سيكوباتى مازوخى

الرابط دا هيرحك اوى
كل ما ترتاحى يبقى افتكرينى
يا سيد علياء

Salam A Arabia said...

يا دكتور نجم أنا بصراحة لا أعرفك , ولكن شكلك تجيب داعية جيدة

all Publicity is Good Publicity
هذه مودنتي
alithehuman.blogspot.com
و أنا لاجنسي يعني بالمعنة العامي , خنيث , مرحب بك في أي وقت

و بامكانك أن تنشر أي شيىء عني

Ghawayesh said...

زي ما انت شايف يا سلام : الدكتور ياسر نجم مش لاقي حاجة غي حياته يعملها غير يستخبى بأسماء وهمية ويطارد السيدات على الانترنت

والله يا دكتور ياسر يمكن كنت أبقى معجبة بيك مثلا لو ما عندكش ضروع بواهاهاهاها . جطها ضاهية اللي عاوزة خلف !ا

FEEDJIT Live Traffic Feed