An Egyptian living in Europe but her heart stayed back home. Having some random thoughts about the before and after pictures. Ghawayesh means bracelets. In my context it symbolizes the cuffs of my culture. I don't know if I like them or hate them. Thanks for passing by.

About Me

My photo
I started this blog in 2006 as a joke. Now that I look back, I have decided to take it seriously!

01 November 2013

مشاعر





مشاعر تشاور 

تودع تسافر 
مشاعر تموّت 

وتحيي.. مشاعر

يادي يادي يادي المشاعر 


يادي يادي يادي المشاعر 
كلمات اغنية مسلسل حكاية حياة

اللي غرّب نفسه سافر من آلام المشاعر
و اللي نفسه يعيشها تاني هي هي المشاعر
و اللي دارى بابتسامة من عينيه مر المشاعر
و اللي نفسه قصاد حبيبه يبان عليه حبة مشاعر
يادي يادي يادي المشاعر يادي يادي يادي المشاعر

كلمات اغنية مسلسل حكاية حياة

اللي بيفكر يفارق بس لولا المشاعر
و اللي سامح حد جارح راضي ذل المشاعر
واللي إيده فى إيد حبيبه بس مش حاسس مشاعر
و اللي راجع بعد لما انتهى وقت المشاعر
يادي يادي يادي المشاعر يادي يادي يادي المشاعر
 كلمات اغنية مسلسل حكاية حياة

كل حاجة ناقصة حاجة و انت مش جنبي حبيبي
نفسي أعمل أي حاجة بس ترجعلي حبيبي
 كلمات اغنية مسلسل حكاية حياة
مشاعر تشاور 

تودع تسافر 
مشاعر تموّت 
وتحيي.. مشاعر

No comments:

Blog Archive

Look Who's Here :D